30 augusti, 2016

Tisdag, YAY

Hej hej, Ni fattar kanske min dag? Det har varit konstant: drack tre klunkar av mitt té kl 18.15 när marsipan somnat. Var kallt och beskt. KUL MED VACCIN!! Fick däremot en rejält god middag av pojkvän: vegetariska ricottabiffar, spaghetti, parmesan och smörstekt spenat och ett glas Riesling till det. Kände hur min röda energinivå blev typ.. gulgrön.

Saker jag skulle vilja göra nu:
- Äta två kilo KOMPAKTA BLOCK av rejäl fulchoklad innehållande palmolja, majssirap, vitt socker och minst 10 e:ämnen.
-Samtidigt som jag ser på Kalle och Chokladfabriken.
-Samtidigt som jag tar ett bad
Samtidigt som jag springer 8 kilometer med E-Type i hörlurarna.
- Och sitter på en stubbe i skogen och njuter av naturen.

Vill absolut inte ta hand om tvätten, disken, städet, vagnen, resterna av mitt smink och minnet av min goda hygien...


Har laddat ner Pokemon Go, som vanligt är jag sist på bollen (ordvits), men: fattar inte riktigt det roliga..? Dessutom blir jag ett sånt där blindstyre som alla stör sig på, som nästan går ut i gatan och hela tiden krockar med andra fotgängare, och marsipan ligger i vagnen och ba: Mamma, hallå?
Däremot gick sambo och jag tillsammans på ett litet "familjeäventyr" och fångade Pokemons. Det var roligt! Tror jag håller mig till ljudbok när jag promenerar med marsipan, vill ju inte hamna i fängelse faktiskt.

Inga kommentarer :