23 augusti, 2016

Tisdag

Är detta hösten?!

Idag gick jag till föris igen, det ligger i källarplan i en kyrka och alltså... Jag tror inte på gud, jag tror på NÅGONTING och att Jesus säkert funnits (enligt vetenskapens värld och de brukar ju ha rätt) men jag skulle så gärna vilja vara troende. Religiösa har en ro i blicken och är så fridfulla på något sätt och jag vill vara sån, utan tabletter alltså! ;) Det finns något i varje religion att ta till sig och jag är lite sugen på att gå på gudstjänst för att se hur det är. Senaste gången var jag runt 12 och det minns jag ingenting av.

Religion är lite som politik, man "får" inte prata om det rätt ut så det var länge sen jag fick input på det området, kanske ska ta en tur dit på söndag som för att gå på museum eller en föreläsning eller you name it och se om jag blir frälst, det skulle ju vara något va!

Och i förra riksdagsvalet röstade jag på miljöpartiet ;) puss puss


1 kommentar :

elsa thornqvist sa...

Gå och sjung för full hals var som helst,det älskar säkert Adam! kram på alla